Alla inlägg under september 2012

Av Siri B. - 26 september 2012 14:44

Nu har jag precis kommit hem från skolan xD

Tänkte ladda upp en bild till bloggen senare i kväll :)

Ja det var bara det :)

bye bye

Av Siri B. - 14 september 2012 16:39

Jag är VERKLIGEN ledsen att säga det här men azzå jag kommer nog inte ha såå bra uppdatering framöver...

Det första är för att det är så mycket läxor och prov om vartannat.

Och det andra är att ibland har jag faktist inte riktigt lust/hinner att blogga...

Nu har jag fixat så man kan blogga på mobilen men det hjälper inte alltid....

Det låter kanske lite skumt men det är så....

Irl iallafall....

Men det var det jag ville säga och jag kanske kommer att blogga på helgerna BARA när skolan är som jobbigast..

Men vi får se..

Tack för att ni förstår       


bye bye

Av Siri B. - 10 september 2012 19:53

På fredag har vi två prov på samma dag och det är hemskt...
Idag är första gången jag bloggar på mobilen och det går bra änn så länge... Men på torsdag är det skolfoto och då kommer jag att ha på mig färg glada saker för det är snyggt xD men nu orkar jag inte skriva längre

Bye bye

Av Siri B. - 9 september 2012 11:03

Det här är vad jag har köpt:

Smycken:

1 brun hair donut H&M

1 halsband med en converse Kappahl

3 örhängen med converse på Kappahl

3 snäck örhängen Kappahl

3 ringar med vita pärlor på Åhlens

Vita armband med pärlor Åhlens

Peace örhängen Glitter

Turkost löshår Glitter

Fjäder örhängen H&M

Hårband Glitter

Kläder:

Vinrött linne Lindex

Svart linne Lindex

Grått linne Lindex

Rosa tröja med fransar Lindex

Stickad USA tröja Lindex

USA tröja med glitter Lindex

Svarta jeans Lindex

Ljusa jeans Kappahl

Stickad ljus rosa tröja med glitter Kappahl

Blomm tröja med ett svart "nät" över Kappahl

USA tröja med glitter Kappahl

Rosa linne Kappahl

Vitt linne Kappahl

Vit skiftande tröja med mönster H&M

Rosa byxor H&M

 

Jah, det var väldigt mycket men nu är jag klar xD

bye bye

 

Av Siri B. - 2 september 2012 11:19

Igår var det Elins födelsedag!!!

Då hade Elin släkt kalas men jag kom tidigare eftersom vi är kusiner + bffs (hehe)

Kvällen innan fixade pappa skype så jag och Elin kunde skypa...

Vi var jätte exited båda två (?)

Och Elin ska komma till min klass och hälsa på!!!

Jag, vet jag skriver mycket om Elin men det är för att hon är bäst.

Jag kommer skriva om annat också..

Vänta bara

bye bye

Om mig:

Hej!
Jag är en tjej på 10 vintrar som kommer att blogga om livet och skolan mm. Skriv gärna kommentarer och frågor.

Fråga gärna xD

2 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilken artist/band?
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 Matty b-raps
 Rihanna
 Danny Saucedo
 Selena Gomez
 One Direction
 Britney Spears
 Eric Saade
 Kesha
 Bruno Mars
 First Aid Kit
 Cody Simpson
 Marina and the diamonds
 Maroon 5
 Mando Diao
 Taylor Swift
 Eminem
 Jay Z
 Någon HELT annan

Kolla vad jag har bloggat:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar på bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Översätt :*


Ovido - Quiz & Flashcards